Jak pracujemy
Krok 1
Start!
Po wejściu na stronę klinikaekspresow.pl wypełnij formularz lub zgłoś naprawę telefonicznie.
Wypełnij formularz
Krok 2
Transport do Kliniki
Po wcześniejszym umówieniu, zgłosi się do Ciebie kurier ze specjalny opakowaniem transportowym. Jest to mocne plastykowe opakowanie wyłożone pianą absorpcyjną oraz odpowiednimi pasami aby Twój ekspres był bezpieczny. Każdy transport jest ubezpieczony.
Krok 3
Say hello to Klinika
Twój ekspres zaraz po dotarciu do kliniki znajdzie się w rękach specjalistów. Zdiagnozujemy usterkę, sprawdzimy dostępność części zamiennych i wy estymujemy termin naprawy.
Krok 4
Potwierdzenie
Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą potwierdzając koszt naprawy ekspresu oraz termin przekazania go w Twoje ręce. Nie obawiaj się. Jeżeli nie akceptujesz wyceny, ekspres zostanie odpowiednio zapakowany i bezpiecznie wróci do Ciebie a Ty poniesiesz tylko koszta transportu w wysokości 98 zł oraz koszta diagnostyki – 120 zł.
Krok 5
Odwiedź Świat ekspresów
Podczas, gdy my zajmiemy się naprawą Twojego urządzenia, odwiedź swiatekspresow.pl i wybierz swoją ulubioną kawę lub inne akcesoria. Wszystko co kupisz, dołączymy do dostarczanego do Ciebie ekspresu, a Ty zaoszczędzisz na kosztach transportu.
Krok 6
Twój ekspres jest już u Ciebie
W kilka dni po zgłoszeniu ekspresu do kliniki, naprawione urządzenie wróci do Ciebie. Wymienione części są objęte 6 miesięczną gwarancją producenta. Jeżeli jesteś zadowolony z naszych usług, zapraszamy do pozostawienia pozytywnej opinii na naszym facebookowym profilu FB/klinikaekspresów.
Odbiór i dostawa
Jeśli wybierasz opcję naszego opakowania serwisowego.
Wysyłamy kuriera, który dostarczy nasze opakowanie serwisowe wraz z krótką wskazówką w jaki sposób zabezpieczyć Twój ekspres na czas transportu. Po czym kurier dostarczy ekspres do Kliniki. Otrzymasz wtedy potwierdzenie o dostarczeniu do nas Twojego urządzania. Po wykonanej naprawie, w tym samym opakowaniu serwisowym otrzymasz swoje urządzenie.
Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę, urządzenie otrzymasz w tym samym opakowaniu serwisowym.
Jeśli wybierasz opcję własnego oryginalnego opakowania.
Wysyłamy kuriera, który odbiera zapakowany przez Ciebie ekspres. Po dostarczeniu Twojego ekspresu do Kliniki, otrzymasz potwierdzenie. Po wykonanej naprawie otrzymasz urządzenie w Twoim oryginalnym opakowaniu.
Jeśli nie zdecydujesz się na naprawę, urządzenie odeślemy w Twoim opakowaniu.
Ubezpieczenie przesyłki
Przesyłka jest ubezpieczona od kradzieży oraz ewentualnych uszkodzeń transportowych od i do klienta Kliniki Ekspresów. W zależności od zadeklarowanej wartości Przesyłki zleceniobiorca ubezpieczy ją na własny koszt do zadeklarowanej na Dowodzie Nadania wysokości.