INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
POUCZENIE O ODSTĄPIENIU OD UMOWY
Prawo odstąpienia od umowy
Konsument proszony jest o zgodę na wykonanie usługi w terminie 14 dni od doręczenia ekspresu do serwisu. Prawo odstąpienia od umowy NIE PRZYSŁUGUJE, w przypadku Art. 38 pkt. 1 ustawy o prawach konsumentów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;)
INFORMACJE OGÓLNE O PRAWIE ZWROTU
Kupując usługi jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.) mają Państwo prawo odstąpić od umowy naprawy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni. Oświadczenie należy przesłać:
,
o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia.
Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Aby zachować termin do odstąpienia powinni Państwo wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od wejścia w posiadania rzeczy.
Skutki odstąpienia od umowy
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie.
Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.
,
listownie na adres: ul. Brzeska 11, 08-110 Siedlce.
Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
UWAGA!!! NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:
POLUBOWNE ROSTRZYGANIE SPORÓW
Spory dotyczące odstąpienia od umowy/reklamacji/gwarancji Konsumenci mogą dochodzić w drodze MEDIACJI, która dla konsumentów jest nieodpłatna. Więcej informacji na stronie rządowej UOKiK http://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/ lub na platformie Online Disputes Resolution http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
* Jeżeli przewidują Państwo dodatkowe opłaty np. za opakowanie, magazynowanie w przypadku braku odbioru, to również powinna znaleźć się o tym informacja. To samo tyczy się wszelkich innych dodatkowych opłat
* Jeżeli prowadzą Państwo dostawę w innych krajach powinien znaleźć się check box do wyboru zasięgu terytorialnego w którym klient oznaczał by kraj do którego chcę, aby produkt został doręczony – wybór Polska, Niemcy, Francja itp.
W przypadku zamówienia telefonicznego lub e-mail:
* Klient powinien odesłać e-maila ze zgodami:
Zapoznałem się z regulaminem oraz moim prawem do odstąpienia od umowy i rękojmi
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji umowy.
„Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Zamawiam”.