Prawa konsumenta

Informacje dotyczące korzystania z prawa odstąpienia od umowy
Pouczenie o odstąpieniu od umowy

Prawo odstąpienia od umowy

Konsument proszony jest o zgodę na wykonanie usługi w terminie 14 dni od doręczenia ekspresu do serwisu. Prawo odstąpienia od umowy NIE PRZYSŁUGUJE, w przypadku Art. 38 pkt. 1 ustawy o prawach konsumentów o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;)

Informacje ogólne o prawie zwrotu

Kupując usługi jako Konsumenci (osoby fizyczne wykonujące czynność z przedsiębiorcą niezwiązaną z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.) mają Państwo prawo odstąpić od umowy naprawy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni. Oświadczenie o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia należy przesłać:

Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.

Aby zachować termin do odstąpienia powinni Państwo wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem 14 dni od wejścia w posiadania rzeczy.

Skutki odstąpienia od umowy

W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie.

Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie.

Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

Będą Państwo musieli ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.

Odpowiadają Państwo tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

UWAGA!!! NIE ma możliwości skorzystania z prawa odstąpienia od umowy w przypadku:

Polubowne rozstrzyganie sporów

Spory dotyczące odstąpienia od umowy/reklamacji/gwarancji Konsumenci mogą dochodzić w drodze MEDIACJI, która dla konsumentów jest nieodpłatna. Więcej informacji na stronie rządowej UOKiK https://www.prawakonsumenta.uokik.gov.pl/pomoc/ lub na platformie Online Disputes Resolution https://ec.europa.eu/consumers/odr/.

W przypadku zamówienia telefonicznego lub e-mail:

Klient powinien odesłać e-maila ze zgodami:

„Zamówienia z obowiązkiem zapłaty. Zamawiam”.

Zapewniamy bezpieczne opakowania transportowe

Opakowanie transportowe