Naprawa ekspresów DeLonghi

Dynamiczny tryb życia powoduje, że wiele osób nie wyobraża sobie początku dnia bez filiżanki gorącej, aromatycznej kawy. Kofeina zawarta w każdym ziarenku pobudza do działania. Aromat, unoszący się w trakcie zaparzania kawy, jest w stanie uprzyjemnić nawet najgorzej rozpoczęty dzień. Czynniki te spowodowały gwałtowny wzrost popularności ekspresów do kawy. Urządzenia te wyręczają Użytkownika w przygotowaniu ulubionego napoju. Przykładem marki, która od lat zdobywa ogromną popularność i uznanie Klientów, jest w włoskie DeLonghi.

Doświadczenia związane ze sprzętem AGD DeLonghi sięgają początków XX wieku. Wtedy to w małej, włoskiej miejscowości Treviso, Giuseppe DeLonghi wraz ze swoim synem Fabio otworzył przydomowy warsztat, który zajmował się produkcją systemów grzewczych. Pierwsza filiżanka kawy zaparzona w ekspresie automatycznym włoskiego producenta przypada na lata 90-te. Data ta oznacza również dynamiczny rozwój produkcji oraz sprzedaży sprzętu AGD DeLonghi, a w szczególności ekspresów do kawy. Dzięki temu obecnie można jednoznacznie stwierdzić, że jest to marka globalna, gdyż produkty DeLonghi dostępne są na każdym kontynencie.

Ekspresy do kawy DeLonghi są synonimem wyjątkowego włoskiego stylu. Ponadczasowy design oraz sprawdzone rozwiązania techniczne okazały się idealnym przepisem na sukces. Warto również zwrócić uwagę na aspekty praktyczne. Większość ekspresów DeLonghi posiada pojemnik na wodę, który wyjmowany jest od frontu urządzenia. Dzięki temu rozwiązaniu o wiele łatwiej umieścić ekspres na blacie kuchennym, nawet w małej kuchni. Sprzęty DeLonghi zostały wyposażone w wyjmowane jednostki zaparzające. Istotnym jest, aby nie rzadziej niż raz w tygodniu czyścić ją z użyciem wody, bez dodatków chemicznych. Zapobiega to pojawianiu się pleśni oraz ma znaczący wpływ na smak i jakość parzonej kawy. Włoski producent posiada rozległą gamę ekspresów do kawy, dzięki czemu każdy Klient może wybrać urządzenie dopasowane zarówno do potrzeb, jak i do zakładanego budżetu. Im wyższa cena, tym mniej czynności Klient musi wykonać, aby przygotować swoją ulubioną kawę.

W Klinice Ekspresów nie ma marki, która byłaby Nam obca. Od lat zajmujemy się naprawą ekspresów wszystkich producentów dostępnych na rynku. Urządzenia DeLonghi trafiają do naszego serwisu z różnymi usterkami. Na przestrzeni lat oraz zdobywanych doświadczeń udało Nam się wyszczególnić kilka najczęstszych awarii, z którymi borykają się ekspresy DeLonghi:

  1. Ekspres DeLonghi nie spienia mleka. Nic nie może tak zepsuć poranka, jak brak możliwości przygotowania ulubionego cappuccino, czy latte. System spieniający mleko w urządzeniach DeLonghi narażony jest na częste usterki, gdyż składa się z wielu elementów. Najczęstszymi przyczynami uszkodzeń układu spieniania mleka są elektrozawory oraz złącza spieniacza. Równie istotnym elementem jest dzbanek do mleka, który wstawiamy do ekspresu. Jego wyeksploatowanie i uszkodzenia mechaniczne powodują, że system spieniania nie jest w stanie działać prawidłowo.
  2. Ekspres DeLonghi parzy słabą kawę. Aromatyczna kawa zaparzona w ekspresie jest lekiem na wszystkie poranne problemy. Niestety niektóre usterki powodują, że urządzenie nie jest w stanie przygotować kawy z odpowiednią mocą. W ekspresach automatycznych DeLonghi za smak parzonej kawy w głównej mierze odpowiadają tłok oraz głowica parzenia. Ich awarie bardzo łatwo rozpoznać, gdyż przygotowywana kawa będzie wodnista oraz nie będzie charakteryzowała się odpowiednią mocą i aromatem.
  3. Komunikat „zbyt drobno zmielona kawa” w ekspresie DeLonghi. W momencie wystąpienia tej informacji Klienci intuicyjnie zmieniają stopień mielenia młynka. Jeśli jednak czynność ta nie przyniesie zakładanych rezultatów, to ekspres należy oddać w ręce ekspertów. Sprzęty DeLonghi, w których wyświetla się taki komunikat, należy sprawdzić pod kątem uszkodzeń zaworów kawowych oraz głowicy parzenia. Nie zalecamy naprawiać usterki w zaciszu domowym, gdyż wymiana wyżej wymienionych części wymaga doświadczenia oraz dokładności, a jej nieumiejętne wykonanie może doprowadzić do wielu innych uszkodzeń.

Naprawy w serwisie Klinika Ekspresów dokonywane są przy użyciu nowych, oryginalnych części, na które udzielamy 6-miesięcznej gwarancji. Mamy także możliwość naprawy ekspresu z zastosowaniem części używanych, o czym Klient jest informowany w trakcie rozmowy telefonicznej. Znacznie zmniejsza to ogólny koszt naprawy, a części używane są uprzednio sprawdzane pod względem jakości oraz stopnia wyeksploatowania przez techników serwisu Klinika Ekspresów.

Ekspres do kawy DeLonghi, który uległ jakiejkolwiek awarii Klient może zgłosić na 3 sposoby – telefonicznie, mailowo oraz poprzez wypełnienie krótkiego formularza na stronie www.klinikaekspresow.pl. Zgłoszenia potwierdzane są telefonicznie przez konsultantów Kliniki Ekspresów, dzięki czemu możecie Państwo dopytać o każdy szczegół, który nurtuje Państwa przed oddaniem ekspresu w ręce naszych specjalistów. Termin odbioru ekspresu przez kuriera GLS w specjalnie przygotowanym do tego bezpiecznym opakowaniu transportowym uzgadniany jest w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Kliniki Ekspresów zgodnie z Państwa potrzebami.

Proces naprawy w serwisie Klinika Ekspresów rozpoczyna się od przyjęcia ekspresu. Jest on wypakowywany ze specjalnie zaprojektowanego opakowania transportowego, w którym odbierany jest od klienta. Następnym etapem jest sprawdzenie kompletności oraz stanu urządzenia, a także opisanie ich na protokole przyjęcia ekspresu do serwisu po uprzednim wykonaniu dokumentacji fotograficznej. Wykonanie tych kroków skutkuje przekazaniem ekspresu w ręce wyznaczonego technika oraz zajęciem miejsca na profesjonalnym stanowisku diagnostycznym. Przewidywane koszty naprawy przekazujemy w rozmowie telefonicznej. W przypadku akceptacji kosztów naprawy przez klienta, technik rozpoczyna naprawę ekspresu. Jej końcowym etapem jest kompleksowe czyszczenie oraz odkamienienie, dzięki czemu klient otrzymuje w pełni sprawny sprzęt, gotowy do parzenia kolejnych porcji wyśmienitych napojów kawowych. W przypadku, gdy klient nie decyduje się na naprawę swojego ekspresu, otrzymuje 3 propozycje:

  1. Utylizacja sprzętu – ekspres zostaje zutylizowany w Klinice Ekspresów, a klient nie ponosi żadnych kosztów.
  2. Odkup ekspresu – klient otrzymuje propozycję kodu rabatowego o określonej wartości na zakup nowego sprzętu w sklepie internetowym Świat Ekspresów (www.swiatekspresow.pl), pozostawiając swój w ramach rozliczenia.
  3. Odesłanie urządzenia – ekspres odsyłany jest w identycznym stanie, w którym trafił do Kliniki Ekspresów. Klient nie ponosi kosztów transportu, jedynie koszty diagnostyki, które wynoszą tylko 50zł.