Facebook
SZYBKI KONTAKT
48221167999

Naprawa ekspresów Krups

Kawa z biegiem lat stała się napojem, który skutecznie uprzyjemnia spotkania towarzyskie. Nic nie łączy równie skutecznie, co filiżanka aromatycznego naparu. Trendy towarzyszące piciu kawy ewoluują na przestrzeni lat. Skutkuje to mnogością wariacji związanych z jej przyrządzaniem. Odpowiedzią na zaistniałą sytuację jest dynamiczny rozwój ekspresów do kawy, które stały się niemal obowiązkowym wyposażeniem każdej kuchni.

Rynek urządzeń przeznaczonych do parzenia kawy jest obszerny, co znacząco utrudnia Klientowi zakup wymarzonego urządzenia. Jednym ze znaczących producentów jest niemiecka marka Krups. Jej początki sięgają roku 1846. W pierwszym okresie działalności była to niewielka kuźnia znajdująca się w małej niemieckiej miejscowości Wald. Właścicielem firmy w tym czasie był Josua Kortz. Zatrudniał on w swojej firmie bratanka -Roberta Krupsa, który w roku 1866 przeniósł firmę do Solingen. Pod jego rządami firma Krups stała się jednym z największych niemieckich producentów. Początkiem rozwoju działu związanego z kawą to rok 1956, w którym opracowany i wprowadzony na rynek został pierwszy młynek do kawy. Był to milowy krok w kawowej historii marki, gdyż w pierwszym roku produkcji firma sprzedała ponad milion egzemplarzy. Pierwsze ekspresy do kawy Krups pojawiły się w roku 1991, kiedy to we współpracy z Nespresso powstał pierwszy ekspres saszetkowy.

Urządzenia marki Krups charakteryzują się kompaktowymi rozmiarami oraz prostotą obsługi. Szczególnie ważny jest pierwszy z wymienionych aspektów, gdyż niewielkich rozmiarów ekspres można spokojnie umieścić nawet niewielkiej kuchni. Prostota obsługi związana jest z zastosowaniem w większości modeli funkcji One Touch oraz automatycznych programów konserwacji. Funkcja One Touch jest wyjściem naprzeciwko rosnącym oczekiwaniom klientów. Niezależnie od preferowanego napoju, Klient jest w stanie przygotować go przy pomocy jednego przycisku. Automatyczne programy konserwacji ułatwiają zaś utrzymanie ekspresu w odpowiedniej kondycji. Regularne wykonywanie procesów czyszczenia, odkamieniania oraz czyszczenia układu mlecznego ma ogromny wpływ na długowieczność urządzenia oraz jego bezproblemową eksploatację.

W Klinice Ekspresów spotykamy się z różnymi urządzeniami, gdyż podejmujemy się naprawy każdej maszyny dostępnej na rynku. Nasi specjaliści podejmują się rozwiązania nawet najbardziej skomplikowanych usterek, gdyż mamy świadomość, jak ogromnym problemem dla naszych Klientów jest brak możliwości zaparzenia porannej filiżanki kawy. Ekspresy do kawy Krups trafiają do naszego serwisu od lat, dzięki czemu udało nam się wyróżnić kilka typowych dla tej marki usterek, zgłaszanych przez naszych Klientów:

  1. Ekspres Krups cieknie. Duża ilość wody wydobywająca się spod ekspresu Krups jest typową usterką dla tej marki urządzeń. Większość zaparzanej kawy trafia pod ekspres, a tylko niewielka jej część do filiżanki. Na pierwszy rzut oka usterka wydaje się błaha. Niestety w urządzeniach Krups kałuża kawy pod ekspresem oznacza, że do wymiany kwalifikuje się bojler, dystrybutor wody lub tłok. Naprawa ta jest kosztowna i w wielu wypadkach nieopłacalna, gdyż jej wartość potrafi przewyższyć koszt ekspresu. Dlatego też wychodząc naprzeciw potrzebom Klientów wprowadziliśmy opcję odkupu ekspresów, która opisana jest w dalszej części artykułu.
  2. Ekspres Krups nie spienia mleka. Sprzęty firmy Krups, które trafiają w ręce serwisantów Kliniki Ekspresów z usterkami dotyczącymi niespieniania mleka, w większości przypadków borykają się niewłaściwym użytkowaniem ich przez Klientów. Brak regularnego odkamieniania ekspresu doprowadza do zakamienienia elementów grzejnych, które są odpowiedzialne za wytworzenie pary niezbędnej w procesie spieniania mleka.
  3. Ekspres Krups nie mieli kawy. Młynek jest jednym z podstawowych elementów każdego ekspresu do kawy. Jego prawidłowe działanie odpowiada za smak parzonej kawy. Jeśli Twój ekspres Krups nie mieli kawy, to powodem usterki zazwyczaj jest zapchany młynek. Dzieje się tak, gdy zastosowana kawa jest nadmiernie oleista. Drugą z przyczyn niemielenia kawy są uszkodzenia związane z różnego rodzaju ciałami obcymi, które mogą znaleźć się w kawie. Niektóre z nich są w stanie uszkodzić młynek ekspresu.

Naprawy w serwisie Klinika Ekspresów dokonywane są przy użyciu nowych, oryginalnych części, na które udzielamy 6-miesięcznej gwarancji. Mamy także możliwość naprawy ekspresu z zastosowaniem części używanych, o czym Klient jest informowany w trakcie rozmowy telefonicznej. Znacznie zmniejsza to ogólny koszt naprawy, a części używane są uprzednio sprawdzane pod względem jakości oraz stopnia wyeksploatowania przez techników serwisu Klinika Ekspresów.

Ekspres do kawy Krups, który uległ jakiejkolwiek awarii Klient może zgłosić na 3 sposoby – telefonicznie, mailowo oraz poprzez wypełnienie krótkiego formularza na stronie www.klinikaekspresow.pl. Zgłoszenia potwierdzane są telefonicznie przez konsultantów Kliniki Ekspresów, dzięki czemu możecie Państwo dopytać o każdy szczegół, który nurtuje Państwa przed oddaniem ekspresu w ręce naszych specjalistów. Termin odbioru ekspresu przez kuriera GLS w specjalnie przygotowanym do tego bezpiecznym opakowaniu transportowym uzgadniany jest w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Kliniki Ekspresów zgodnie z Państwa potrzebami.

Proces naprawy w serwisie Klinika Ekspresów rozpoczyna się od przyjęcia ekspresu. Jest on wypakowywany ze specjalnie zaprojektowanego opakowania transportowego, w którym odbierany jest od klienta. Następnym etapem jest sprawdzenie kompletności oraz stanu urządzenia, a także opisanie ich na protokole przyjęcia ekspresu do serwisu po uprzednim wykonaniu dokumentacji fotograficznej. Wykonanie tych kroków skutkuje przekazaniem ekspresu w ręce wyznaczonego technika oraz zajęciem miejsca na profesjonalnym stanowisku diagnostycznym. Przewidywane koszty naprawy przekazujemy w rozmowie telefonicznej. W przypadku akceptacji kosztów naprawy przez klienta, technik rozpoczyna naprawę ekspresu. Jej końcowym etapem jest kompleksowe czyszczenie oraz odkamienienie, dzięki czemu klient otrzymuje w pełni sprawny sprzęt, gotowy do parzenia kolejnych porcji wyśmienitych napojów kawowych. W przypadku, gdy klient nie decyduje się na naprawę swojego ekspresu, otrzymuje 3 propozycje:

  1. Utylizacja sprzętu – ekspres zostaje zutylizowany w Klinice Ekspresów, a klient nie ponosi żadnych kosztów.
  2. Odkup ekspresu – klient otrzymuje propozycję kodu rabatowego o określonej wartości na zakup nowego sprzętu w sklepie internetowym Świat Ekspresów (www.swiatekspresow.pl), pozostawiając swój w ramach rozliczenia.
  3. Odesłanie urządzenia – ekspres odsyłany jest w identycznym stanie, w którym trafił do Kliniki Ekspresów. Klient nie ponosi kosztów transportu, jedynie koszty diagnostyki, które wynoszą tylko 50zł.
FORMULARZ NAPRAWY