Facebook
SZYBKI KONTAKT
48221167999

Naprawa ekspresów Siemens

Filiżanka aromatycznej, pobudzającej do działania kawy, to idealne rozwiązanie na rozpoczęcie dnia. Przez wielu traktowana jest jako pewnego rodzaju rytuał, który pozwala na chwilę wyciszenia. Rosnące spożycie kawy oraz coraz większa świadomość odnośnie jej rodzajów, smaków, pochodzenia itp. są siłą napędową rozwoju rynku ekspresów do kawy. Urządzenia te na przestrzeni lat ewoluowały, aby umożliwić Użytkownikowi przygotowanie ulubionego napoju za pomocą jednego kliknięcia.

Trendy rynkowe nie są obce marce Siemens, której ekspresy do kawy już od lat umilają „ciężkie” poranki. Siemens rozpoczął swoją działalność w zupełnie innej dziedzinie. Początkowo związany był budową linii telegraficznych dalekiego zasięgu. Sprzęt AGD zagościł w porto folio marki w latach 20-tych XX wieku. Pierwszym urządzeniem gospodarstwa domowego, które zostało wyprodukowane w fabryce Siemensa była kuchenka elektryczna. Z biegiem lat linia produktów objęła duży i mały sprzęt AGD, w tym ekspresy do kawy. Pierwszy ekspres Siemens powstał w roku 2001. Obecnie marka jest jednym z liderów na rynku w kategorii ekspresów do zabudowy oraz ekspresów wolnostojących.

Cechą charakterystyczną ekspresów do kawy Siemens jest wyjątkowo udane połączenie ciekawego designu, wysokiej jakości zastosowanych materiałów oraz innowacyjnych rozwiązań technicznych. Większość modeli dostępnych na rynku to ekspresy z funkcją One Touch. Dzięki temu przygotowanie każdego specjału kawowego odbywa się przy pomocy wciśnięcia jednego przycisku. W ekspresach do kawy Siemens zastosowano także wyjmowaną jednostkę zaparzającą. Pozwala to na łatwe czyszczenie ekspresu, co ma ogromny wpływ na jego żywotność oraz smak parzonej kawy. Procesy konserwacji zostały w pełni zautomatyzowane. Czyszczenie układu kawowego, czyszczenie spieniacza do mleka czy odkamienianie są intuicyjne, a każdy ich etap jest opisywany na wyświetlaczu ekspresu.

W Klinice Ekspresów spotykamy się z różnymi urządzeniami. Naprawiamy ekspresy wszystkich marek, które są dostępne na rynku. Ekspresy Siemens pojawiają się w naszym serwisie od momentu jego powstania, co pozwoliło Nam na wyszczególnienie kilku najpopularniejszych usterek z nimi związanych. Zgłoszenia Klientów Kliniki Ekspresów dotyczą najczęściej:

  1. Ekspres Siemens nie zaparza kawy. Najgorszym, co może spotkać Nas spotkać przy porannej kawie jest brak możliwości jej zaparzenia. W ekspresach Siemens zazwyczaj spowodowane jest to awarią zaworu drenażowego. Objawem towarzyszącym tej usterce jest większa niż zazwyczaj ilość wody zbierająca się w tacce ociekowej oraz pojemniku na fusy. Nie jest to awaria kosztowna w naprawie, aczkolwiek wymaga dużej ilości czasu pracy serwisantów.
  2. Nie działa pokrętło wyboru w ekspresie Siemens. Brak możliwości wyboru ulubionej kawy oraz obsługi ekspresu za pomocą wbudowanego panelu uniemożliwia jego użytkowanie. W ekspresach automatycznych Siemens awaria tego typu wiąże się z koniecznością wymiany elektroniki. Nie ma niestety możliwości technicznych, które pozwalają na wymianę samego pokrętła. W tym przypadku Klienci Kliniki Ekspresów bardzo często decydują się na naprawę z zastosowaniem części używanych, gdyż znacząco obniża to ogólny koszt usunięcia usterki.
  3. Ekspres Siemens nie spienia mleka. Brak możliwości przygotowania ulubionej kawy mlecznej w ekspresie Siemens jest w większości przypadków efektem uszkodzenia zaworu ceramicznego. W tym stanie urządzenie jest w stanie tylko i wyłącznie podgrzać mleko, co uniemożliwia przygotowanie latte macchiato lub cappuccino. Inne usterki związane z niespienianiem mleka dotyczą zazwyczaj braku czyszczenia elementu spieniającego lub jego niewłaściwą obsługą. Dlatego też niezwykle istotne jest dbanie o odpowiednią higienę dyszy spieniającej i jej regularne czyszczenie.

Naprawy w serwisie Klinika Ekspresów dokonywane są przy użyciu nowych, oryginalnych części, na które udzielamy 6-miesięcznej gwarancji. Mamy także możliwość naprawy ekspresu z zastosowaniem części używanych, o czym Klient jest informowany w trakcie rozmowy telefonicznej. Znacznie zmniejsza to ogólny koszt naprawy, a części używane są uprzednio sprawdzane pod względem jakości oraz stopnia wyeksploatowania przez techników serwisu Klinika Ekspresów.

Ekspres do kawy Siemens, który uległ jakiejkolwiek awarii Klient może zgłosić na 3 sposoby – telefonicznie, mailowo oraz poprzez wypełnienie krótkiego formularza na stronie www.klinikaekspresow.pl. Zgłoszenia potwierdzane są telefonicznie przez konsultantów Kliniki Ekspresów, dzięki czemu możecie Państwo dopytać o każdy szczegół, który nurtuje Państwa przed oddaniem ekspresu w ręce naszych specjalistów. Termin odbioru ekspresu przez kuriera GLS w specjalnie przygotowanym do tego bezpiecznym opakowaniu transportowym uzgadniany jest w trakcie rozmowy telefonicznej z konsultantem Kliniki Ekspresów zgodnie z Państwa potrzebami.

Proces naprawy w serwisie Klinika Ekspresów rozpoczyna się od przyjęcia ekspresu. Jest on wypakowywany ze specjalnie zaprojektowanego opakowania transportowego, w którym odbierany jest od klienta. Następnym etapem jest sprawdzenie kompletności oraz stanu urządzenia, a także opisanie ich na protokole przyjęcia ekspresu do serwisu po uprzednim wykonaniu dokumentacji fotograficznej. Wykonanie tych kroków skutkuje przekazaniem ekspresu w ręce wyznaczonego technika oraz zajęciem miejsca na profesjonalnym stanowisku diagnostycznym. Przewidywane koszty naprawy przekazujemy w rozmowie telefonicznej. W przypadku akceptacji kosztów naprawy przez klienta, technik rozpoczyna naprawę ekspresu. Jej końcowym etapem jest kompleksowe czyszczenie oraz odkamienienie, dzięki czemu klient otrzymuje w pełni sprawny sprzęt, gotowy do parzenia kolejnych porcji wyśmienitych napojów kawowych. W przypadku, gdy klient nie decyduje się na naprawę swojego ekspresu, otrzymuje 3 propozycje:

  1. Utylizacja sprzętu – ekspres zostaje zutylizowany w Klinice Ekspresów, a klient nie ponosi żadnych kosztów.
  2. Odkup ekspresu – klient otrzymuje propozycję kodu rabatowego o określonej wartości na zakup nowego sprzętu w sklepie internetowym Świat Ekspresów (www.swiatekspresow.pl), pozostawiając swój w ramach rozliczenia.
  3. Odesłanie urządzenia – ekspres odsyłany jest w identycznym stanie, w którym trafił do Kliniki Ekspresów. Klient nie ponosi kosztów transportu, jedynie koszty diagnostyki, które wynoszą tylko 50zł.
FORMULARZ NAPRAWY