I. Postanowienia ogólne
II. Definicje
III. Zakres usług Portalu.
Portal umożliwia Użytkownikom m.in.:
a) oddanie ekspresu do naprawy;
b) wykupienie ekspresu;
c) wynajem ekspresu od Administratora.
Użytkownik składa zamówienie w następujący sposób:
a) podanie danych do formularza „zamów usługę”;
b) Administrator dokonuje diagnozy i wyceny;
c) opłata 50 % netto wartości części ekspresu, które zostały wskazane w wycenie.
IV. Diagnostyka i wycena
V. Płatności
Płatność za wykupioną usługę dokonuje się:
a) systemem płatności
b) płatność przelewem tradycyjnym;
c) przekazem pocztowym
VI. Dostawa
VII. Gwarancja
VII. Prawo KONSUMENTA do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.
Art. 38 pkt. 1 o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;)
VIII. Procedura reklamacyjna.
Użytkownik ma możliwość zgłoszenia wszelkich zakłóceń w funkcjonowaniu Portalu oraz dotyczących wykonania usługi naprawy ekspresu, wysyłając maila podanego na stronie http://www.klinikaekspresow.pl/ w którego treści wpisuje:
a) dane Użytkownika umożliwiające kontakt;
b) rodzaj usługi, której dotyczy zakłócenie;
c) rodzaj błędnego funkcjonowania;
d) czas, który stanowi podstawę reklamacji;
e) zarzuty Użytkownika;
f) okoliczności uzasadniające reklamację;
g) ewentualny żądany sposób usunięcia zarzucanego naruszenia;
- w celu ułatwienia procedury reklamacyjnej.
IX. Rezygnacja ze świadczonych usług
Administrator może rozwiązać w trybie natychmiastowym umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w stosunku do Użytkownika w przypadku, gdy:
a) Użytkownik, w przypadku zmiany, niezwłocznie nie dokonał aktualizacji danych wymaganych do rejestracji w Portalu;
b) Użytkownik zamieszcza w Portalu treści nie zgodne z prawdą;
c) Użytkownik dopuszcza się przesyłania niezamówionych informacji handlowych;
d) Użytkownik w rażący lub uporczywy sposób narusza postanowienia Regulaminu lub podejmuje działania sprzeczne z celami i przeznaczeniem Portalu.
X. Techniczne warunki korzystania z Portalu.
W celu korzystania z Portalu Użytkownik powinien posiadać:
a) urządzenie przekazujące dane teleinformatyczne;
b) dostęp do sieci Internet;
c) adres poczty email.
XII. Postanowienia końcowe.
Regulamin jest dostępny pod adresem: http://www.klinikaekspresow.pl/.
Jeżeli Użytkownikiem jest Konsument spory Informacje w zakresie możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod następującymi adresami internetowymi Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów:
a) http://www.uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php;
b) http://www.uokik.gov.pl/sprawy_indywidualne.php;
c) http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php;
d) Klient będący konsumentem posiada m.in. następujące możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
e) Stały polubowny sąd konsumencki działający przy Inspekcji Handlowej- możliwość zwrócenia się z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży;
f) wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej możliwość zwrócenia się z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego do czasu zakończenia sporu między Klientem a sklepem;
g) powiatowy (miejski) rzecznik konsumentów lub organizacja społeczna, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są przez Federację Konsumentów pod bezpłatnym numerem infolinii konsumenckiej 800 007 707 oraz przez Stowarzyszenie Konsumentów Polskich pod adresem email porady@dlakonsumentow.pl
h) platformie Online Disputes Resolution (ODR) dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Jeżeli Użytkownikiem jest Przedsiębiorca, wszelkie spory powstałe na gruncie Regulaminu lub umów sprzedaży będą rozstrzygane w pierwszej kolejności polubownie przez Strony w drodze negocjacji lub mediacji, a w przypadku niedojścia Stron do porozumienia – przez Sąd Powszechny właściwy dla siedziby Administratora.