Facebook
 
Zgłoszenia
telefonicznie
 
Skontaktuj się
z nami
Krok 1<br>Start!
Krok 1
Start!

Po wejściu na stronę klinikaekspresow.pl wypełnij formularz lub zgłoś naprawę telefonicznie.

Krok 2<br>Transport do kliniki.
Krok 2
Transport do kliniki.

Po wcześniejszym umówieniu, zgłosi się do Ciebie kurier ze specjalny opakowaniem transportowym. Jest to mocne plastykowe opakowanie wyłożone pianą absorpcyjną oraz odpowiednimi pasami aby Twój ekspres był bezpieczny. Każdy transport jest ubezpieczony.

Krok 3<br>Say Hello to Klinika.
Krok 3
Say Hello to Klinika.

Twój ekspres zaraz po dotarciu do kliniki znajdzie się w rękach specjalistów. Zdiagnozujemy usterkę, sprawdzimy dostępność części zamiennych i wy estymujemy termin naprawy.

Krok 4<br>Potwierdzenie.
Krok 4
Potwierdzenie.

Nasz specjalista skontaktuje się z Tobą potwierdzając koszt naprawy ekspresu oraz termin przekazania go w Twoje ręce. Nie obawiaj się. Jeżeli nie akceptujesz wyceny, ekspres zostanie odpowiednio zapakowany i bezpiecznie wróci do Ciebie a Ty za transport nie zapłacisz nawet złotówki. Jedyny koszt jaki ponosisz w przypadku rezgnacji z naprawy to 50 zł za diagnozę usterki.

Krok 5<br>Wejdź na świat ekspresów.
Krok 5
Wejdź na świat ekspresów.

Podczas naszej pracy, Ty wejdź na swiatekspresow.pl i wybierz swoją ulubioną kawę lub inne akcesoria. Wszystko co kupisz dołączymy do dostarczanego do Ciebie ekspresu, a Ty zaoszczędzisz na kosztach transportu.    

Krok 6<br>Twój ekspres jest już u ciebie.
Krok 6
Twój ekspres jest już u ciebie.

W kilka dni po zgłoszeniu ekspresu do kliniki, ten wróci do Ciebie. Naprawa ZAWSZE objęta jest 6 miesięczną gwarancją. Jeżeli jesteś zadowolony z naszych usług zapraszam do pozostawienia pozytywnej opinii na FacebookuFB/klinikaekspresów.

FORMULARZ NAPRAWY